Sinu peamisteks tööülesanneteks on:

Võtta vastu elukohateateid ja nendega seotud teisi alusdokumente, mis on vajalikud rahvastikuregistrisse kandmiseks. Kontrollida andmeid ja menetleda vastuvõetud elukohateateid. Koostada ja väljastada isikute elukoha registriväljavõtteid ja arhiivseid elukohatõendeid. Täita valimistoimingutega seotud tööülesandeid. Võtta vastu Euroopa Liidu kodanikele isikukoodi moodustamise taotlusi, kontrollida ja sisestada andmeid. Vajadusel teha päringuid rahavastikuregistrist.

Sobival kandidaadil on

  • Kõrgharidus.
  •  Tööks vajalike riigi ja Tallinna õigusaktide tundmine, nende rakendamise oskus.
  • Eesti keele oskus kõrgtasemel (C1) ja võõrkeele oskus suhtlustasemel (B2).
  • Väga hea arvuti kasutamise oskus.
  • Hea pingetaluvus, kohusetunne, otsustus-ja vastutusvõime.
  • Väga hea koostöö- ja suhtlemisoskus.
  • Vastab teenistusse astumiseks avaliku teenistuse seaduse § 14 ja § 15 sätestatud nõuetele

Omalt poolt pakume

  • Huvitavat tööd ja meeldivat kollektiivi.
  •  Enesetäiendus- ja koolitusvõimalusi.
  •  Puhkust 35 kalendripäeva.
Atraktiivne tööandja avalikus sektoris Tark tööandja investeerib inimestesse! Tallinn - Euroopa rohepealinn 2023
Tööpakkumine on aegunud
Sinu küsimustele vastab

Kandideerimisel esita palun CV ja motivatsioonikiri.
Täiendavaid küsimusi saab esitada e-posti aadressil Merve.Pajula@tallinnlv.ee või telefonil 645 7057.

Kandideerimise tähtaeg: 9 november 2021