Võtta vastu elukohateateid ja nendega seotud teisi alusdokumente, mis on vajalikud rahvastikuregistrisse kandmiseks. Kontrollida andmeid ja menetleda vastuvõetud elukohateateid. Koostada ja väljastada isikute elukoha registriväljavõtteid ja arhiivseid elukohatõendeid. Täita valimistoimingutega seotud tööülesandeid. Võtta vastu Euroopa Liidu kodanikele isikukoodi moodustamise taotlusi, kontrollida ja sisestada andmeid. Vajadusel teha päringuid rahavastikuregistrist.
Sobival kandidaadil on
Kõrgharidus.
Tööks vajalike riigi ja Tallinna õigusaktide tundmine, nende rakendamise oskus.
Eesti keele oskus kõrgtasemel (C1) ja võõrkeele oskus suhtlustasemel (B2).
Väga hea arvuti kasutamise oskus.
Hea pingetaluvus, kohusetunne, otsustus-ja vastutusvõime.
Väga hea koostöö- ja suhtlemisoskus.
Vastab teenistusse astumiseks avaliku teenistuse seaduse § 14 ja § 15 sätestatud nõuetele
Omalt poolt pakume
Huvitavat tööd ja meeldivat kollektiivi.
Enesetäiendus- ja koolitusvõimalusi.
Puhkust 35 kalendripäeva.
Tööpakkumine on aegunud
Sinu küsimustele vastab
Kandideerimisel esita palun CV ja motivatsioonikiri. Täiendavaid küsimusi saab esitada e-posti aadressil Merve.Pajula@tallinnlv.ee või telefonil 645 7057.