kelle sõbralik suhtlus, kiire abi ja soe suhtumine aitavad luua turvalise ja meeldiva keskkonna kõigile, kes meie poole pöörduvad
Kandideeri
Pakume:
päevast tööaega (07:00-19:00) graafiku alusel
tööks vajalikku põhjalikku väljaõpet ja toetavaid kolleege
koolitus- ja arenguvõimalusi
lisapuhkust kuni 9 päeva
töötasu 1170 eurot kuus (bruto)
rikkalikku motivatsioonipaketti (s.h. sportimisvõimalusi ja mitmeid Regionaalhaigla töötajatele mõeldud soodustusi koostööpartnerite juures)
Ootame:
vähemalt keskharidust, kasuks tuleb klienditeenindusalane väljaõpe
väga head eesti ja suhtlustasandil vene keele oskust, kasuks tuleb inglise keele oskus
sõbralikku, selget ja rahulikku suhtlemisoskust
empaatiavõimet ja kannatlikkust
täpsust ja kohusetunnet
suurepärast suhtlemis- ja probleemilahendusoskust
ladusat arvutikasutamist ja valmisolekut uusi programme omandada
diskreetsust ja korrektset suhtumist patsiendiandmetesse
Klienditeenindaja on Sinu peamised ülesanded:
patsientide kiire, professionaalne ja sõbralik teenindamine nii kohapeal kui ka telefoni teel
patsientide registreerimine ja vormistamine vastuvõtule või haiglasse (andmete sisestamine, dokumentide vormistamine)
telefonikõnedele vastamine ja vajaliku info edastamine
visiiditasude ja ravirahadega arveldamine
patsientidele selge ja asjakohase info jagamine, juhendamine ning õigete teenuste juurde suunamine
Põhja-Eesti Regionaalhaigla pole koduks üksnes arstidele, õdedele ja tervishoiuspetsialistidele. Siin teevad edukat karjääri üle 1300 inimese, kes toetavad meie haigla tegevust kümnetes ametites ja viieteistkümnes teenistuses. Regionaalhaigla teenistused pakuvad võimalust teostada end professionaalse ja ambitsioonika organisatsiooni igal tasandil, panustades samaaegselt Eesti meditsiini tulevikku ka ilma meditsiinilise erihariduseta.
Klienditeeninduse teenistus on Regionaalhaigla suurim teenistus. Meie mitmekesisesse tööperre kuulub ligi 90 hoolivat ja professionaalset klienditeenindajat.
Meie meeskonnal on suur vastutus organisatsiooni esmamulje kujundamisel -klienditeenindaja on sageli patsientide esimene kontaktisik haiglas, olgu see siis kõnekeskuse kaudu või kohapeal registratuuris. Igapäevatöös registreerime patsiente vastuvõttudele, uuringutele, protseduuridele, vormistame haiglaravile, aitame jõuda abini EMO-s, anname vajalikku infot ja abistame tasude eest arveldamisel. Lisaks koordineerime patsientide tagasiside valdkonda ja toetame suhtluskultuuri arengut kogu haiglas.
Anname oma parima, et patsientide tee raviteenuseni oleks sujuv ning toetame kolleegide tööd nii teenistustes kui ka kliinikutes.
Oluline lisainfo
Klienditeenindaja töö eeldab positiivset ellusuhtumist ja soovi muuta iga patsiendi päev paremaks. Hindame Sinu soovi õppida, areneda ja panustada töösse, mis on tõeliselt tähendusrikas. Kui soovid olla osa sõbralikust ja toetavast meeskonnast ning pakkuda patsientidele parimat teeninduskogemust, siis ootame Sind rõõmuga kandideerima!
Kandideerimiseks esita oma CV hiljemalt 29. detsember 2025 läbi töövahendusportaali
Lisainfot jagab klienditeeninduse juhtivspetsialist Marju Randma-Maboudi e-kirja teel marju.randma-maboudi@regionaalhaigla.ee
Võtame ühendust vaid töövestlusele kutsutud kandidaatidega