Otsime linna teenusedisaini büroosse strateegilist ja andmepõhist mõtlejat, kelle peamine roll on toetada linna teenuste muutmist inimkesksemaks, kvaliteetsemaks ja andmepõhiselt juhitavaks. Sinu töö on kujundada ja rakendada keskselt süsteemseid muutusi, mis aitavad Tallinna linna asutustel pakkuda kasutajasõbralikke ja tõhusaid teenuseid.

Mida sa tegema hakkad? 
* Klienditagasiside ühtsete põhimõtete juurutamine: Aitad asutustel küsida ja analüüsida teenuste kohta käivat tagasiside oma teenuste kohta, toetades ja suunates teenuste juhte läbi ühtsete põhimõtete ja IT-lahenduste 
* Muutuste juhtimine ja strateegiline teenusearendus: Töötad koos tiimiga välja ja juurutad metoodikaid, mis toetavad teenuste arengut ja muudavad linna organisatsioonikultuuri teenustepõhiseks ja inimkeskseks
* Teenuseprotsesside ja andmepõhise juhtimise edendamine: Aitad üles ehitada linna teenuste arendamise ja juhtimise raamistiku, toetudes teenuse standardile ja parimatele praktikale.
* Teenuste mõõdikute ja seiresüsteemide loomine: Töötad välja teenuse edukuse ja kvaliteedi hindamise mudelid, aidates tagada, et teenuste mõju on mõõdetav ja pidevas arengus.
* Koostöö ja tugi ametitele ning asutustele: Teed tihedat koostööd linna ametite, hallatavate asutuste ja LOVidega, pakkudes neile tuge teenuste arendamisel ja juhtimisel.  

Keda me otsime?

  •  Sul on kogemus teenuste arendamise, strateegilise juhtimise või muutuste juhtimise valdkonnas
  • tunned protsessijuhtimist, teenusedisaini ja andmepõhist juhtimist ning oskad neid rakendada avalikus sektoris
  • mõistad käitumisteaduste ja teenuskogemuse põhimõtteid ning oskad neid siduda teenuste arendamise ja muutuste juhtimisega
  • oskad luua struktuuri ja seoseid keerulistes süsteemides ning toetada erinevaid osapooli selgete juhiste ja tööriistadega
  •  oled hea suhtleja ja kaasaja, kes suudab viia keerulised teemad praktikas rakendatavale tasemele
  • töötad meelsasti koos inimestega ja näed koos tegutsemises väärtust

Pakume

  • väljakutseid luua uusi lahendusi, mida keskelt pakkuda linna asutusele, neid kliendikesksete lahenduste juurutamisel toetada ja nõustada
  • võimalust siduda aktiivset suhtlemist pakkuvad tööülesanded süvenemise ja süsteemi loomisega
  • disainikompetentse ja mentorlusoskusi arendavaid töötubasid, koolitusi ja muid koosloomet eeldavaid tööformaate
  • toetavat ja koostegutsemist soovivat tiimi
  • 35 kalendripäeva puhkust aastas ning töökohta linna südames
  • töötamist tervist väärtustavas organisatsioonis, kus toetatakse Sinu pingutust tervist hoida ja võimaldatakse kasutada tasustatud tervisepäevi
Mainekas tööandja 2024 Atraktiivne tööandja avalikus sektoris Tark tööandja investeerib inimestesse! Riigikaitsjate toetaja 2024 Tallinn - Euroopa rohepealinn 2023

„Meie tiimi on oodatud iseseisev ja ennastjuhtiv kolleeg, kes selle kõrval on toetav teiste suhtes ja mõistab ning väärtustab ühiseid eesmärke. Sarnaselt teiste linna töötajatega väärtustame julgust, avatust, headust ja koostööd ning tulevikku vaatavat mõtlemist. Otsime endaga liituma inimest, kes jagab meie väärtusi ning suudab anda väärilise panuse meie pealinna arengusse. Teenusedisaini büroo on eestvedavas rollis erinevate kliendikeskset mõtteviisi arendavate metoodiliste lähenemiste, sh koostööformaatide pakkumisel ja juurutamisel. Klienditagasiside teenuste arendamisel on lähiaastatel linnas kindlasti fookuses ning selle osas ootame häid mõtteid, edasiviivaid lahendusi ja järjekindlust nende ellu viimisel.“ 

Vaata siit, kuhu me teel oleme: Tallinn arengustrateegia 2035

Kerstin Laidmäe Teenusedisaini büroo juht

Kandideeri!

Sinu andmed
Sinu küsimustele vastab

Kerstin Laidmäe

kerstin.laidmae@tallinnlv.ee

tel 5273676

Kandideerimise tähtaeg 22. mai 2025