Statistikaameti kvaliteedi- ja infokaitse tiim ootab oma meeskonda  

 infoturbe pea­spetsialisti

  

Infoturbe peaspetsialistil on oluline roll andmete turvalisuse ja töötajate infoturbealase teadlikkuse tagamisel.


Väljakutsed

Infoturbe peaspetsialisti ametikoha eesmärgiks on Eesti infoturbestandardi edukas rakendamine ja juurutamine igapäevaellu nii, et iga töötaja mõistaks oma panust asutuse infoturbe tagamisse.

Sinu ülesandeks on:
  • turvameetmete rakendamine vastavalt Eesti infoturbestandardile
  • turvameetmete ja nõuete rakendatuse kontroll ja meetmete elluviimise dokumenteerimine
  • infoturberiskide hindamine ja parandusmeetmete kavandamine koostöös partneritega
  • infosüsteemide hädaolukorraks valmisoleku ja taasteplaanide kontrolli korraldamine
  • hädaolukorras taasteprotsesside tagamine
  • infoturbega seotud põhimõtete, protsesside, kordade ja juhendite loomine, haldamine ja täiendamine.
  • osalemine valdkonnaga seotud auditites ja vastavuskontrollides
  • intsidentide tuvastamise ja nendele reageerimise süsteemi arendamine, intsidentide menetlemine
  • ameti töötajate nõustamine ja infoturbealaste koolituste korraldamine.

Ootused 

See töö sobib Sulle, kui oled süsteemne ja analüütiline, hea ajaplaneerija, täpne, otsusekindel ning suhtlemis- ja koostööaldis, Sind innustab turvaline digikeskkond ja tahad, et infoturbereeglid ei jääks vaid paberile.

Eeldame, et Sa:
  • oled IT- alase kõrgharidusega (soovitavalt infoturbe suunitlusega) ja vähemalt 3-aastase praktilise töökogemusega infoturbe valdkonnas
  • tunned infoturvet ja andmekaitset reguleerivaid õigusakte (KüTS, GDPR, NIS2) ja standardeid (E-ITS, ISO27001)
  • omad praktilisi teadmisi küber- ja infoturbe ning riskijuhtimise põhimõtetest, samuti logiserveritest, andmebaasidest, tulemüüridest, võrguarhitektuurist, turvateabe ja sündmuste haldusest
  • valdad eesti keelt kõrgtasemel ning inglise keelt vähemalt kesktasemel 
  • soovitavalt omad kogemust Atlassiani toodetega (sh Jira) ja infoturbestandardite rakendamiseks vajalike tarkvara-lahendustega, kasuks tuleb CISA, CISM või ISO27001 Lead Implementer sertifikaadi olemasolu.


Pealkiri

 




Riigi andmete kodu!

Statistikaamet on Eestit puudutavate andmete peamine ja usaldusväärne allikas – riigi andmete kodu! Tööandjana oleme uuendusmeelne ja ühiskondlikele muutustele kiirelt reageeriv organisatsioon. Loome oma inimestele arengut ja koostööd soodustava keskkonna.

Töö, mis areneb ja arendab

Statistikaametis töötavad oma ala tippspetsialistid, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale usaldusväärset ja kvaliteetset statistikat. Kasutame andmeteaduses ja statistika loomisel innovaatilisi meetodeid ning tehnoloogilisi lahendusi, avastame uusi andmeallikaid ja rakendame neid julgelt. Rahvusvaheline koostöö annab võimaluse olla pidevalt kursis arvude maailma kõige uuemate suundumustega.

Kaasaegne töökeskkond

Meil saad ise valida, kas töötad kodukontoris või eelistad kaasaegset kontorikeskkonda. Tallinna statistikamaja asub moodsas Veerenni kvartalis, kus on mugav tasuta parkimine ning hea ligipääs nii ühistranspordi, auto kui ka jalgrattaga. Tartu kontor paikneb Delta majas Emajõe kaldal – innovaatilises keskkonnas, kus tegutsevad koos ülikooli instituudid ja teadusmahukad ettevõtted. Viljandi kontor asub renoveeritud riigimajas otse linna südames.

Hoolime oma inimestest

Oleme peresõbralik tööandja, kes väärtustab töö- ja eraelu tasakaalu ning hoolib oma inimeste heaolust. Pakume paindlikku tööaega, 35 puhkusepäeva aastas ja 3 tasustatud tervisepäeva. Haigusraha maksame alates teisest haiguspäevast. Ühtlasi toetame ka aktiivset eluviisi – meil on sporditoetus ning võimalused sportimiseks ka töökohal.






Otsime infoturbe peaspetsialisti, kes viiks Eesti infoturbestandardi ja ISO 27001 põhimõtted päriselusse – AI süsteemidest kuni andmekaitseni. Tule ja aita meil muuta infoturbe teadlikkus igapäevaseks väärtuseks!

Ilona Reiljan
tiimijuht
Sinu andmed


Lisaküsimuste tekkimisel pöördu julgelt personalinõunik Viire Rannasoo poole.

✉ viire.rannasoo@stat.ee

✆ +372  516 8012

Kandideerimiseks esita hiljemalt 12. novembriks 2025 meile oma CV ja motivatsioonikiri.